28.10.2012

Pitkästä aikaa jaksan/muistan kirjotella tänne.

Mulla nyt on ollu kaikkee kiirettä tässä. On joutunut tuota meidän pihaa kaivamaan traktorilla ja tekemään sisällä paljon asioita.

Pojat kasvaa kovaa vauhtia ja kumpikin osaa puhua jo hyvinkin taitavasti mutta en usko että tarpeeksi hyvin ettei jouduta menemään vielä nuoremmankin kanssa puheterapiaan. Matiakselta saa aina olla leikkaamassa kynsiä ja otsatukkaa. Hänellä ne kasvavat tosi nopeasti :) Niklaksella ei niin nopeasti kasva hiukset, ei ainakaan huomaa kun ovat vielä kiharat :) mutta Niklas taas puree kaikki kyntensä pois. En tiedä millä saan sen tavan siltä pois, ehdotuksia?

 Meillä ei kovin hyvä viikko ole ollut kun mies ei saanut palkkaa niin kuin piti ja olimme laskeneet sen varaan kaiken. Noo lasten kanssa piti tehdä kaikkea kivaa nyt vkl mutta rahtilanteen vuoksi emme pystyneet.

Eilen sitten minulta loppui tupakat ja aloitin sähkötupakan käytön. Hermostuttaa koko ajan, ja pienemmästä asiasta rupee vituttamaan. Tämän hermostumiseni myötä minulla ja miehellä alkoi sitten riita,eikä loppua näy. Mua niin ärsyttää se, että siivosin perjantaina kunnolla niin johan tää kämppä on jo pommin jäljiltä. Varsinkin keittiö. Kyllä minä sen ymmärrän että lapset sotkevat, ja annan niiden sotkeakin ja siivoonkin ne mielelläni MUTTA aikuinen mies ei siivoa omia sotkujaan ollenkaan. Vaatteet on levällään lattoilla, ruokakulhot ja -lautaset jää ruokapöydälle. Sit viimeinen tikki oli se eilen kun mies lähti hirvimetsälle niin keitti pannullisen mukaan. Minä keitän itselleni aamukahvit ja saan tänä aamuna huudot niskaani sen takia koska herra ei itse saa nyt aamukahvia. Minun olisi pitäny sanoa siitä hänelle kun oli hirvijahdissa että kahvi loppui. No enpä ajatellut niin pitkälle asiaa kuin sen että mihin minä kahvia kun mulle ei oo maitoo :D Myö ei ikinä riidellä fiksuista asioista vaan aika tyhmistä. Ei niin tärkeistä. Ärähin tänäkin aamuna miehelle vaan ettei ole ainut kuka sitä kahvia ei saa. Siitähän se sitten paheni ja mies lähti aika nopeesti ajelemaan kohti Mikkeliä.

 Ja mua on turvottanu viimeset 2kk iha hulluna, selvis siihenkin syy sitten. D; maito turvottaa.. aina kun juon tavallista maitoa niin turpoon kuin pullataikina. Nyt olen sitten ruvennut käyttämään vähälaktoosista maitoa ja ei turvota enään :D

 Mutta nyt jos menis rauhottumaan, ja nukkumaan poikien kaveriks alas ja menis sitten päikkäreiden jälkeen ulos leikkimään.

 Ainiin. Sanoin sitten tänään että aloitan lakon, en tee yhen yhtä kotitöitä ennen kuin mies tajuaa asian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti