18.2.2013

sairaala reissu!

Tämä päivä on mennyt tosi huonosti. Tänään piti olla ensimmäinen työpäivä mutta ei se sitä sitten ollutkaan. Kävinhän mä työpaikalla tänään heti aamusta sanomassa et mun pitää mennä lääkäriin, mua koskee!

Olivat positiivisia ja ymmärsivät tilanteen. Äkkiä päivystykseen jossa odottelinkin sitten 4,5h edes hoitajalle pääsyä. Epäilivät umpparia mutta myös kaikkea muuta. Huomenna aamusta heti gynellä käymään ja tutkimaan lisää..

Minua siis koski alamahaan oikealle puolelle tosi kovaa, meinasin jo kotona itkeä tihrustaa mutta sain pidettyä itkun kurkussa koko päivän. Ajan mittaan olo vähän helpottui mikä ei minun mielestä vastaa umpparin käyttäytymistä.

Saas nähdä miten huominen menee, selviääkö mitään vaiko ei.

Ainiin. Huomenna on sitten se virallinen ensimmäinen työpäivä näillä näkymin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti